Gościmy

Odwiedza nas 5 gości oraz 0 użytkowników.

Najczęściej zadawane pytania

1. Co muszę zrobić by przyłączyć działkę/posesję do sieci wod-kan?

Należy wypełnić wniosek o przyłączenie do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, dołączyć mapę do celów opiniodawczych oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z nieruchomości. Wniosek można pobrać tutaj lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta.

2. Kupiłem (odziedziczyłem) posesję co muszę zrobić, żeby rachunki przychodziły na moje nazwisko?

Proszę wypełnić wniosek o zawarcie umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków dostępny tutaj, lub w Biurze Obsługi Klienta, załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z nieruchomości. Na podstawie wniosku zawierana jest umowa na świadczenie usług przez PWiK Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach umowy zawierane są również przy nieuregulowanym stanie prawnym.

3. Podlewam ogród. Czy mogę płacić za samą wodę zużytą do podlewania bez opłat za kanalizację?

Tak. Woda zużyta bezpowrotnie do podlewania ogródka przydomowego może być rozliczana bez opłat za kanalizację pod warunkiem zamontowania dodatkowego wodomierza do rozliczania zużyć wody na cele ogrodowe. W tym celu należy: pobrać druki, zapoznać się z ich treścią, wypełnić, podpisać druk: Wytyczne techniczne montażu wodomierza dodatkowego mierzącego ilość wody bezpowrotnie zużytej oraz druk: Zlecenie odbioru i oplombowania wodomierza dodatkowego mierzącego ilość wody bezpowrotnie zużytej i złożyć w Biurze Obsługo Klienta lub wypełnić osobiście w Biurze Obsługi Klienta, następnie należy zamontować dodatkowy wodomierz zgodnie z wytycznymi technicznymi montażu wodomierza dodatkowego, zgłosić ten fakt Przedsiębiorstwu na nr tel. 24 2510751 lub 24 2543554 w celu ustalenia terminu odbioru i oplombowania dodatkowego wodomierza, zawarcia umowy o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków oraz rozpoczęcia dokonywania rozliczeń za zużycie wody do celów ogrodowych bez odprowadzania ścieków.

4. Czy mogę podać stan wodomierza przez internet lub telefonicznie?

Odczyt wodomierza głównego lub dodatkowego można podać telefonicznie pod nr tel.:
(24) 251 07 52
(24) 251 07 51 
(24) 251 07 56
oraz na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


5. Chciałbym przenieść wodomierz główny ze studzienki do piwnicy. Co muszę zrobić?

Złożyć pismo o wydanie warunków technicznych na przeniesienie wodomierza głównego ze studni wodomierzowej w miejsce docelowe. Wszelkie czynności należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez PWiK Sp. z o.o. w Kutnie.