Obsługa Klienta

Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku
od godz. 7.00 do godz. 15.00

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy:

  • przyjmowanie wniosków od odbiorców na przyłączenie się do sieci wod. - kan..
  • przyjmowanie zgłoszeń na odbiory techniczne przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych i ustalanie terminu odbioru
  • przyjmowanie wniosków na zawarcie umowy, a następnie sporządzanie umów na pobór wody i/lub odprowadzanie ścieków
  • przyjmowanie wniosków na montaż dodatkowych wodomierzy (montaż we własnym zakresie odbiorcy)
  • przyjmowanie zgłoszeń na odbiory dodatkowych wodomierzy
  • przyjmowanie zleceń na usługi wod. - kan.
  • przyjmowanie reklamacji od odbiorców
  • przyjmowanie od dłużników Spółki podań w sprawie uregulowania należności
  • przyjmowanie odczytów wodomierza: drogą elektroniczną - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    telefonicznie - 24 2510756, 24 2510755, 24 2510752, 24 2543533

Wnioski i formularze do pobrania:

  1.  Wniosek o zawarcie umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków - gospodarstwa domowe
  2.  Wniosek o zawarcie umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków - działalność gospodarcza
  3.  Wniosek o wydanie warunków technicznych o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  4.  Zgłoszenie budowy przyłącza wodociągowego i/lub kanalizacyjnego
  5.  Zlecenie wykonania analizy wody
  6.  Zlecenie wykonania usługi
  7.  Upoważnienie współwłaściciela do zawarcia umowy
  8.  Wytyczne techniczne montażu wodomierza dodatkowego
  9.  Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną

Awarie prosimy zgłaszać
pod numerami telefonów: 

- w dni robocze w godzinach
od 6:00 do 15:00: 

24 2510769,
24 2547461

- w pozostałych godzinach: 

24 2542946

© 2018 PWiK Sp. z o.o.